CERE OFERTA
GALERIE

SOLICITĂ OFERTA

MILD HYBRID 48V
STRONG HYBRID 140V

i
i
i
i
i
Sunt de acord ca datele mele cu caracter personal să fie validate telefonic de către un agent Call Center
Sunt de acord ca datele mele cu caracter personal să fie transmise către dealerul Suzuki selectat, în vederea primirii de oferte comerciale personalizate.
Sunt de acord să fiu contactat prin:
Telefon
E-mail
Am citit și sunt de acord cu termeni și condiții
MILD HYBRID 48V
STRONG HYBRID 140V

ALEGE-ȚI VITARA POTRIVITĂ

COMPARĂ SPECIFICAȚILE

EXTERIOR

Explorează lumea cu stil

Vitara îți permite să explorezi lumea cu stil. De la agresiva grilă Piano Black, aripile frontale parcă sculptate și farurile conice la caroseria înălțată, de SUV autentic, și linia sportivă, Vitara este concepută pentru acțiune. De fapt, chiar și numai privind-o, te încearcă un sentiment de libertate care te face a-ți dori să te aventurezi în sălbăticie pe cont propriu.

INTERIOR

Designul cabinei șoferului

Cabina șoferului noului Vitara este conceput în fiecare detaliu pentru a spori plăcerea de a conduce. Comenzile sunt poziționate ergonomic, pentru acces ușor, în timp ce instrumentarul de bord permite confirmarea dintr-o privire rapidă a setărilor de control și a datelor esențiale privind funcționarea vehiculului.

Instrumentar cu display color

Instrumentarul este afișat pe un display color de 4,2 inch, personalizabil cu informații multiple, care arată date în timp real despre comportamentul și funcționarea vehiculului. Afișajul dinamic ilustrează vizual o gamă largă de caracteristici și funcții, inclusiv modurile de conducere ALLGRIP, puterea și cuplul motorului, fluxul de energie al sistemului hibrid, viteza setată pe cruise controlul adaptiv, semnele de circulație recunoscute și multe altele.

*Elementele afișate variază în funcție de versiunea modelului.

Display multimedia de 9 inch

Displayul sistemului multimedia acceptă conexiunea smartphone-ului prin USB și WiFi®, ceea ce permite utilizarea unei mari varietăți de aplicații prin Apple CarPlay și Android Auto™. Acesta include un radio AM/FM și, de asemenea, oferă conectivitate Bluetooth® pentru redarea muzicii și apeluri hands-free. În plus, ecranul LCD color de 9 inchi al sistemului poate fi personalizat pentru a afișa o gamă largă de informații privind parametrii de funcționare a vehiculului, inclusiv autonomia, avertizări ale sistemelor de asistență și imagini de la camera de marșarier.

Android Auto și Apple CarPlay

Apple CarPlay folosește iPhone-ul și asistentul digital Siri pentru a vă ajuta să obțineți indicații de orientare, să efectuați apeluri, să redați muzică și să trimiteți/primiți mesaje folosind comenzi vocale sau interfața audio cu ecran tactil.

Android Auto™ vă permite să utilizați comenzi vocale pentru a trimite mesaje, a obține indicații de orientare, a controla conținutul media și a efectua alte acțiuni. Spuneți „Hei Google“ sau apăsați lung butonul de comandă vocală de pe volan pentru a începe.

*Apple CarPlay este acceptat în țările enumerate la următorul link: https://www.apple.com/ios/feature-availability/#applecarplay-applecarplay

Pentru mai multe detalii, inclusiv modele iPhone și versiuni iOS compatibile cu Apple CarPlay, consultați: https://www.apple.com/ios/carplay/

*Android Auto este acceptat în țările enumerate la următorul link: https://www.android.com/auto/

Pentru a utiliza Android Auto pe displayul mașinii, aveți nevoie de un telefon Android™ care rulează Android 8 sau o versiune ulterioară, un plan de date activ și aplicația Android Auto.

*Apple, Apple CarPlay, iPhone și Siri sunt mărci ale Apple Inc., înregistrate în SUA și în alte țări.

*Google, Android, Android Auto, YouTube Music și altele sunt mărci inregistrate ale Google LLC.

*Bluetooth este o marcă înregistrată a Bluetooth SIG, Inc.

*Wi-Fi este o marcă înregistrată a Wi-Fi Alliance®.

Aer condiționat automat

Pentru un confort optim și o operare facilă, sistemul de aer condiționat are control automat al temperaturii, control electronic al ventilatorului cu viteză variabilă și un ecran LCD încorporat care arată toate setările relevante.

Facilitățile din habitaclu

De la habitaclul cu temperatură controlată până la trapa panoramică și portbagajul de dimensiuni generoase, Vitara oferă o serie de facilități pentru a face viața pe drum mai plăcută. Scaunele confortabile sunt tapițate cu materiale bogat texturate și există suporturi pentru băuturi și compartimente pentru depozitarea obiectelor pe care doriți să le aveți la îndemână.

Portbagaj cu acces ușor

Deschiderea largă a hayonului și înălțimea redusă a pragului de încărcare facilitează accesul la portbagaj. Acesta este echipat cu o poliță care la nevoie blochează vizibilitatea asupra obiectelor din el, iar dacă aveți nevoie de loc pentru a transporta articole voluminoase, puteți plia spătarul rabatabil fracționar 60/40 ale banchetei, pentru a extinde și mai mult capacitatea spațiului de încărcare.

SOLICITĂ OFERTA

PERFORMANȚĂ

Performanțe

Când vine vorba de performanțe, Vitara oferă mai multe moduri care îți permit să te bucuri de libertatea de a conduce pe toate tipurile de teren. ALLGRIP SELECT oferă patru moduri de condus 4WD și, fiind disponibile două configurații de propulsie – strong hybrid și SHVS mild hybrid –, ai posibilitatea de a alege modul în care să te bucuri de eficiența hibridului cu motor termic și de răspunsul accelerației.

4 moduri de condus selectabile

ALLGRIP SELECT vă permite să alegeți între modurile de condus: Auto, Sport, Snow și Lock printr-un simplu buton în centrul consolei. Pentru o confirmare ușoară, modul selectat este afișat pe display-ul de pe panoul de bord.

Strong Hybrid

Motor 1.5 DUALJET

Motorul DUALJET de 1,5 litri folosește un sistem cu două injectoare care ajută la creșterea eficienței termice. De asemenea, motorul are o eficiență ridicată în privința consumului de combustibil, emisii scăzute și o livrare excelentă a cuplului pe toată plaja de turații, pentru o accelerare lină și puternică.

Sistem strong hybrid

Sistemul strong hybrid este compus dintr-un motor-generator (Motor Generator Unit, MGU), o baterie litiu-ion de 140 V și o cutie automată (Auto Gear Shift, AGS) cu șase trepte. MGU oferă putere pentru conducerea complet electrică, precum și asistență motorului electric pentru o accelerare eficientă din punctul de vedere al consumului de combustibil. În plus, generează energie electrică pentru a încărca bateria la rularea cu viteză constantă și nu prea mare și la decelerare.

Cutie automată cu șase trepte (AGS)

AGS-ul cu șase trepte combină confortul unei cutii de viteze automate cu capacitatea de răspuns a uneia manuale. De asemenea, folosește puterea motorului electric pentru a umple golul de cuplu la schimbarea treptei, ca să asigure o accelerare lină.

SHVS Mild Hybrid 48V

Motor 1.4 BOOSTERJET

Motorul BOOSTERJET de 1,4 litri dispune de injecție directă de combustibil pentru o eficiență ridicată a consumului și a puterii dezvoltate și este echipat cu un turbocompresor cu intercooler, pentru a crește cuplul la turații reduse.

Sistem mild hybrid SHVS

Ușorul și compactul sistem mild hybrid SHVS folosește un starter/generator (ISG) integrat și o foarte eficientă baterie litiu-ion de 48 V, cu performanțe excelente de încărcare și alimentare. Pe lângă asigurarea repornirii rapide și silențioase a motorului termic, ISG oferă asistență motorului electric, pentru o accelerare eficientă din punctul de vedere al consumului de combustibil, și generează energie electrică pentru a încărca bateria la decelerare.

Cutie manuală cu șase trepte

Raporturile cutiei sunt optimizate pentru eficiența consumului de combustibil și livrarea liniară a puterii, în timp ce schimbarea lină a vitezelor asigură o cuplare corectă a treptelor cu o simplă atingere ușoară.

SIGURANȚĂ

Caracteristici avansate

Vitara este echipată cu o gamă largă de tehnologii avansate de siguranță și asistență la conducere, pentru a vă proteja pe voi și pe pasagerii voștri când sunteți pe drum. Deși nu există niciun substitut pentru conducerea în siguranță și responsabilă, aceste tehnologii avansate lucrează împreună pentru a vă ajuta să rămâneți concentrat și să dețineți controlul până când ajungeți la destinație.

Asistenta la franare (DSBS II)

Radarul cu unde milimetrice și o cameră monoculară sunt folosite pentru a detecta vehicule, motociclete și pietoni direct sau pe diagonală în fața vehiculului. Dacă o coliziune pare posibilă sunt emise avertismente audio și vizuale pentru a-l alerta pe șofer. Dacă șoferul frânează cu o forță insuficientă, asistența la frânare se cuplează automat pentru a ajuta la încetinirea vehiculului. Iar dacă probabilitatea unei coliziuni crește, sistemul aplică automat forța de frânare pentru a ajuta la reducerea forței de impact și atenuarea daunelor.

Controlul adaptiv al vitezei de croazieră (ACC)

ACC ajută la reducerea oboselii șoferului în călătoriile lungi. De asemenea, este legat de sistemul de recunoaștere a semnelor de circulație, pentru a-i ajuta pe șoferi să respecte limitele de viteză afișate. ACC-ul se activează o singură dată, apăsând comutatorul de pe volan. În trafic, sistemul folosește un radar cu unde milimetrice și o cameră monoculară pentru a măsura distanța până la vehiculul din față și accelerează sau decelerează vehiculul după cum este necesar pentru a menține o distanță setată. Dacă drumul din față este liber, acesta menține viteza cu care circula vehiculul când a fost apăsat comutatorul. (La versiunile echipate cu AGS, ACC-ul se decuplează când vehiculul se oprește. La versiunile echipate cu transmisie manuală, ACC-ul se decuplează la viteze de aproximativ 30 km/h sau mai puțin)

1. Controlul vitezei constante

În cazul în care nu există vehicule în față, se menține viteza stabilită de șofer.

2. Controlul decelerării

Viteza este redusă pentru a se alinia la viteza vehiculului din față.

3. Controlul vitezei de urmărire

Viteza este menținută pentru a se potrivi cu viteza vehiculului din față.

4. Controlul accelerației

Dacă autovehiculul din față părăsește banda de circulație și există o distanță suficientă față de orice alt autovehicul din față, Vitara reaccelerează automat până la viteza setată.

Senzori de parcare în marșarier

Senzorii cu ultrasunete din barele de protecție frontală și posterioară detectează obstacolele în timpul parcării, iar semnalele sonore de avertizare indică apropierea de acestea.

Recunoașterea semnelor de circulație (TSR)

Acest sistem utilizează camera monoculară pentru a detecta semnele de circulație, cum ar fi cele de limitare a vitezei și cele de interzicere a depășirii, și îl alertează pe șofer prin afișarea pictogramelor semnelor pe display-ul instrumentarului. Când limitatorul de viteză e activat, viteza vehiculului este reglată pentru a-i ajuta pe șoferi să nu depășească limita legală.

Asistență la menținerea benzii (LKA)

Când tempomatul adaptiv este activat, LKA îl ajută pe șofer să mențină vehiculul în centrul benzii de circulație. Când marcajele benzii nu sunt clare, sistemul utilizează informațiile detectate din traiectoria vehiculului din față.

Monitorizarea unghiului mort (BSM)

Monitorizarea unghiului mort folosește senzori-radar cu unde milimetrice plasați în bara de protecție din spate pentru a detecta vehiculele aflate în unghiurile moarte sau care se apropie din spate, de fiecare parte a vehiculului. Când este detectat un vehicul, o pictogramă de avertizare apare în oglinda exterioară din partea de care se apropie vehiculul. Dacă șoferul activează semnalizatorul din acea parte, pictograma clipește și se emite o avertizare audio.

Asistență la pornirea în rampă

La pornirea în rampă, sistemul împiedică vehiculul să o ia la vale timp de aproximativ două secunde, pentru a le oferi șoferilor timp să-și mute piciorul de pe pedala de frână pe cea de accelerație.

Sistem de avertizare la deplasarea în marșarier (RCTA)

Sistemul de avertizare la deplasarea în marșarier (RCTA) este o funcție suplimentară de siguranță care utilizează senzori-radar cu unde milimetrice pentru a detecta și a avertiza în privința vehiculelor care se apropie din stânga sau din dreapta atunci când se iese în marșarier dintr-o parcare sau dintr-un garaj.

eCall

În cazul unei coliziuni grave, sistemul eCall trimite un mesaj automat cu locația curentă a vehiculului către serviciile de urgență. Sistemul poate fi activat automat de către senzorii de la bordul autovehiculului după un accident sau manual de către ocupanții vehiculului care apasă butonul SOS.

Prevenirea părăsirii benzii de circulație (LDP)

În timpul rulării, LDP detectează liniile de demarcație din stânga și din dreapta ale benzilor și prezice traiectoria vehiculului. Dacă vehiculul începe să iasă de pe bandă din cauza neatenției șoferului, sistemul îl avertizează emițând o alertă audio sau producând vibrații în volan. Dacă sistemul stabilește că încă există o probabilitate mare de părăsire a benzii de rulare, oferă asistență la direcție pentru a-l ajuta pe șofer să revină în centrul benzii.

Asistare fază lungă

Când farurile sunt pe faza lungă și sunt vehicule în față sau se apropie din sens opus ori dacă mașina se află într-o zonă bine iluminată, farurile trec automat pe faza scurtă. Farurile revin automat la faza lungă atunci când în fața mașinii nu sunt vehicule care se apropie sau o precedă ori când zona în care se află este slab iluminată. (Activă numai la viteze de peste 40 km/h.)

Sistem de monitorizare a șoferului (DMS)

O cameră încorporată în panoul de instrumente monitorizează ochii și fața șoferului. Dacă sistemul detectează că șoferul este somnoros, adoarme sau nu se uită la drum, emite o avertizare sonoră și afișează un mesaj de alertă pe display-ul de informații.

Avertizare de somnolență

Sistemul detectează somnolența șoferului prin monitorizarea gradului de închidere a pleoapelor și a frecvenței căscatului. Dacă sistemul detectează somnolența șoferului în timp ce vehiculul se mișcă cu o viteză de aproximativ 65 km/h sau mai mult, îl avertizează pe acesta să ia o pauză, printr-o alarmă sonoră și afișarea unui mesaj de alertă pe display-ul de informații.

Avertizare de adormire la volan

Dacă un șofer adoarme, iar sistemul detectează că ochii lui au fost închiși mai mult de o anumită perioadă în timp ce conduce cu o viteză de aproximativ 65 km/h sau mai mult, îl avertizează să ia o pauză, printr-o alarmă sonoră și afișarea unui mesaj de alertă pe display-ul de informații.

Avertizare de neatenție la volan

Dacă sistemul detectează că un șofer s-a uitat în lateral mai mult de o anumită perioadă în timp ce conduce cu o viteză de aproximativ 20 km/h sau mai mult, îl avertizează printr-o alarmă sonoră și afișarea unui mesaj de alertă pe display-ul de informații.